تقدیم به اون که بازیچه دستش بودم
نوشته شده توسط : b v m

 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

تقدیم به عشقم که میگفت همه کسش منم امید زنده بودنش منم همون که دم از عشق میزد

اره تو میلاد تویی که حتی نفهمیدی گریه های شبانه از ترس از دست دادن تو بود و خیلی راحت

تنهام گذاشتی و این اشکی که هر موقعه که یاد تو میافتم تو چشام  حلقه میزنه ندیدی؟

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه چرا خدا من؟

دیوار کوچیکتر از من نبود؟

میلاد من رفت تا بقیه عمرشو با بقیه باشه و شاید من واسش ارزش نداشتم ..........

باشه میلاد برو تنها چیز مسخره تو زندگی  عاشقی

اما میلاد منتظرت میمونم

امیدوارم تو این روزای دلواپسی بیا و به من سر بزنی و بگی

این جدایی همش یه خواب و کابوس بد بود

باچه زبونی بگم دوست دارم

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 





:: بازدید از این مطلب : 804
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
تمنا در تاریخ : 1393/3/23/5 - - گفته است :
عشق منم میلاد اسمشه.بی نهایت دوستش دارم خیلی ب پاش موندم اما مثل اینکه نمیخواد بیاد .اون ک رفته دیگه بر نمیگرده

/weblog/file/img/m.jpg
میلاد در تاریخ : 1389/12/21/6 - - گفته است :
سلام،وبت خیلی قشنگه ولی مث اینکه یه کم دیر آپ میکنی.
راستی یادم رفت بگم امیدوارم به عشقت برسی چون من میدونم چه قدر سخته... فقط کسی معنی دلتنگی رو میفهمه که طعم وابستگی رو چشیده باشه...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: